Webshop med takeaway

Da Sønderborg Catering startede med konceptet "Easy Dinner" var visionen at lave lækker hverdagsmad, som takeaway, til fornuftige priser. Det blev ret hurtigt en succes og inden længe skulle der bruges meget tid på at modtage bestillinger fra en formular på websiden, få det tastet ind i et Excelark, får svaret kunderne og få dannet sig et overblik over hvor mange bestillinger der var til de enkelte dage.

Kunde

Sønderborg Catering
Coriolisvej 1
6400 Sønderborg

Vi sparer omkring 15 timer pr. uge

Med webløsningen fra Reklamehuset, får jeg frigjort ca. 15 timer pr. uge, som jeg nu kan bruge på at skalere og videreudvikle vores koncepter.
Samtidig har vi hele tiden et overblik over hvad der skal laves af mad til de forskellige dage - det gør vores hverdag så meget nemmere.
Adis Velic
Indehaver, Sønderborg Catering

Løsningen

Vi har udviklet en webshop til Sønderborg Catering, hvor kunderne kan bestille "Easy Dinner" nemt og bekvemt. Man skal bestille senest dagen før, så shoppen sørger selv for at deaktivere en ret når klokken rammer midnat.

Hver morgen modtager Sønderborg Catering en mail med en samlet bestillingsliste for de kommende dage. Herefter kan de med få klik generere en liste over dagens bestillinger, som hænges op ved udleveringen. Denne liste fortæller hvad de enkelte har bestilt og om de har betalt online eller ønsker at betale ved afhentning.

Styr på leveringerne

Udover de mange daglige bestillinger på EasyDinner, modtager Sønderborg Catering også bestillinger på mad, der skal afhentes på bestemte dage. Det være sig f.eks. smørrebrød, tapas, brunch m.m.

Systemet tager selv højde for hvilke retter, der kan bestilles hvornår og hvor lang produktionstiden er. 

Alle bestillinger ryger automatisk ind i en kalender, der giver et nemt og overskueligt overblik over hvad der skal leveres hvornår.

Det skrev kunden på Facebook:

"Da Coronakrisen ramte, tilbage i foråret, fik vi rigtig travlt med vores takeaway koncept EASY DINNER. Jeg skulle håndtere 100-200 bestillinger på min mail og telefon, hver dag. Mens jeg var ved at drukne i så mange bestillinger, søgte jeg en webløsning hvor kunderne kunne bestille maden online.

For mange store web-firmaer var det en kompleks og næsten umulig opgave fordi vi laver nye retter hver dag. Til sidst fandt jeg en skræddersyet løsning hos Reklamehuset i Sønderborg. Tusind tak Stefan Johannsen, fordi du gjorde mit 2020 til et meget nemmere og bedre år"