Kundecase:

Tønder Forsyning

Tønder Forsyning har gennem mange år haft et tæt samarbejde med Reklamehuset, og med Maibritt som den direkte kontakt, har de altid været i sikre hænder.

Samarbejdet har i årenes løb budt på så mange, og så forskelligartede, opgaver, at det er umuligt at liste dem alle, men det spænder fra udarbejdelse af forretningsstrategier og kommunikationsstrategier til værdiprocesser, sparring og løsning af konkrete opgaver. Herunder implementering af nye affaldsløsninger, løbende presse- og annoncearbejde, udarbejdelse af websites og håndtering af sociale medier.

Kunde

Tønder Forsyning
Håndværkervej 4
6261 Bredebro

Jørgen Olsen
Affaldschef

Mestrer balancegangen

Affaldschef hos Tønder Forsyning Jørgen Olsen har været en del af samarbejdet gennem stort set alle årene og sætter stor pris på det:

"Reklamehuset kender os ud og ind og ved lige præcis, hvad vi står for. Samtidig har de en stor viden om, hvad der sker på forsyningsområdet og udfordrer os til at prøve noget nyt. De mestrer meget præcist balancegangen mellem at kende og forstå os og at skubbe til vores komfortzone – uden at skubbe for langt".

En ekstra afdeling

I dag har samarbejdet så mange kilometer i benene, at Reklamehuset på mange måder fungerer som en ekstra afdeling, der selv kører opgaverne igennem.

"Vi bruger ikke tid på timelange briefingmøder og forventningsafstemninger, heller ikke når der er tale om en ny type opgave. Både jeg og de øvrige medarbejdere, der arbejder sammen med Maibritt, kan bare sætte nogle overordnede rammer op og bede Maibritt om at komme med løsningsforslag. Det gør hun hurtigt og effektivt, og hun rammer plet stort set hver gang", forklarer Jørgen Olsen og opsummerer:

"Det er et inspirerende, tillidsfuldt og målrettet samarbejde, vi har med Reklamehuset".

Praler ikke

Det har gennem årene ikke skortet på tilbud fra andre leverandører, men Tønder Forsyning har aldrig været fristet af forkromede kommunikationsløsninger og kække marketingtiltag:

"Tønder Forsyning er et forholdsvist lille forsyningsselskab. Vi dækker et stort geografisk område og har ikke noget stort kundegrundlag, så vi rutter ikke med pengene. Derfor har vi lagt en helt anden strategi end mange andre i vores branche benytter sig af. Vores kommunikationstiltag skal være gennemtænkte og have effekt, og vores kunder skal have den information, de har brug for. Vi arbejder hårdt for vores kunder, men vi praler ikke af os selv. Vi er ikke smarte".

Praler ikke

Det har gennem årene ikke skortet på tilbud fra andre leverandører, men Tønder Forsyning har aldrig været fristet af forkromede kommunikationsløsninger og kække marketingtiltag:

"Tønder Forsyning er et forholdsvist lille forsyningsselskab. Vi dækker et stort geografisk område og har ikke noget stort kundegrundlag, så vi rutter ikke med pengene. Derfor har vi lagt en helt anden strategi end mange andre i vores branche benytter sig af. Vores kommunikationstiltag skal være gennemtænkte og have effekt, og vores kunder skal have den information, de har brug for. Vi arbejder hårdt for vores kunder, men vi praler ikke af os selv. Vi er ikke smarte".